Avatar billede finnold Novice
12. marts 2020 - 13:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fra sort til hvidt og omvendt

Mit skærmbillede har ændret sig således at det, der før var hvidt nu er sort og det der før var sort nu er hvidt. Ligeledes er søgeorderne pludselig gule.
Under indstillinger kan jeg godt styrede baggrundsfarven og evt billeder, hvis jeg vælger det, men alle mine dokumenter står med hvid skrift og sort baggrund i stedet for som omvendt og det er også tilfældet, hvis jeg går på nettet. Hvad skal jeg gøre for at ændre tilstanden. Jeg kan ikke umiddelbart ændre på det i indstillinger.
PCen er en Lenovo laptop, min internetforbindelse leveres af firmaet "Velkommen", som vistnok er en del af TDC (?), og styresystemet er windows10.
Jeg håber I kan hjælpe mig på trods af, at problemet i enhver forstand er beskrevet af en lægmand
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. marts 2020 - 13:43 #1
Avatar billede poko1 Ekspert
12. marts 2020 - 13:49 #2
Har du fået valgt stor Kontrast?
Tryk på Windowstasten + I vælg Personlig tilpasning-Farver
https://ibb.co/MRq1rD9