12. marts 2020 - 15:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

slet hotmail

hej jeg har en Hotmail som jeg godt vil slette da jeg vil lave en ny
når jeg prøve og loge på med email og kode så skriver den

XXXXXXX@hotmail.com
Bekræft din identitet

Send sms til ‎** * * 05‎
Jeg har en kode
Jeg har ikke nogen af dem

men jeg får ikke en kode på sms hvad skal jeg lige gøre håber der er en som kan hjælpe mig
Avatar billede mort1 Ekspert
12. marts 2020 - 17:01 #1
Hvis du ikke får koden på sms, kan det være fordi det ikke er den rigtige konto du prøver at komme ind på. Har du det telefonnummer som ender med 05 ?
12. marts 2020 - 17:16 #2
ja det har jeg :) vil ikke skrive hele min nummer her inde på
12. marts 2020 - 17:21 #3
denskriver Du forsøger at logge på en konto, der bliver lukket den 11-05-2020. Du kan vælge at åbne kontoen igen. Hvis du annullerer, forbliver din konto markeret til lukning. Få mere at vide om konsekvenserne af at lukke en konto så det spiller nok nu