Avatar billede Skovcph Novice
13. marts 2020 - 21:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få forbindelse

Kender jeg en internet guru?

Jeg kan ikk få forbindelse hverken via wifi eller kablet forbindelse.
Wifi henter selv ip via dhcp og jeg kan se at de indstillinger den henter er dem som virkede forleden.
Ved kablet forbindelse tildeler den mig en ip som umiddelbart ikke virker. Forleden kunne jeg åbne kablet vil selv at taste oplysninger ind, men de selvsamme oplysninger virker ikke i dag

Bonus info: nettet har været nede i hele vores forening i dag. Vores udbyder er den mindre kendte Sagitta
Avatar billede puren Ekspert
13. marts 2020 - 23:33 #1
prøvet at genstarte din router??
Avatar billede Skovcph Novice
14. marts 2020 - 07:53 #2
Ja har prøvet mange genstart og også nulstilling
Avatar billede posten Ekspert
14. marts 2020 - 08:52 #3
hvad så med at ringe til dem og høre om der er signal frem til din "dåse"
Avatar billede Skovcph Novice
14. marts 2020 - 09:49 #4
Er desværre ikke muligt i weekenden
Avatar billede Skovcph Novice
14. marts 2020 - 09:52 #5
Men tænker der er forbindelse, for jeg får jo tildelt ip, subnet osv?

Og det er de samme informationer som jeg havde inden tingene stoppede med at virke.

Har public ip adresse
Avatar billede posten Ekspert
14. marts 2020 - 10:27 #6
DÅRLIG service !!!!