Avatar billede Vega Juniormester
14. marts 2020 - 08:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til programmering

Hej,

Jeg har brug for din hjælp til et lille projekt (afkrydsning ved fremmøde), der meget gerne skal programmeres i PHP med tilhørende MySQL-database.

Som du kan se på følgende billede, så har jeg forsøgt at tegne det ønskede setup.

Link: https://www.dropbox.com/s/dkdldlk4vgke034/Billede.png?dl=0

Jeg vil gerne prøve at uddybe funktionaliteter mv., hvis du kan hjælpe.
Ser frem til at høre fra dig - og på forhånd MANGE tak!
Avatar billede softspot Forsker
14. marts 2020 - 10:00 #1
Skal det integreres med et eksisterenede system, som er lavet i PHP eller er der andre årsager til, at det helst skal laves i PHP?
Avatar billede Vega Juniormester
14. marts 2020 - 10:34 #2
Hej softspot

Det er fordi det skal tilføjes/integreres i et eksisterende system - Har du andre bud?
Avatar billede softspot Forsker
14. marts 2020 - 10:43 #3
Nej, det var bare for at få en idé om, hvorvidt kravet var affødt af en præference eller en reel afhængighed til noget eksiterende.

Jeg synes det lyder som en interessant idé og kunne da godt have løst den, men altså ikke på en PHP/MySQL platform (hvor jeg ikke har nogen erfaring).
Avatar billede Vega Juniormester
14. marts 2020 - 10:51 #4
Ok. Det var rigtig ærgerligt :-/ Du er altid velkommen til at give det et forsøg, hvis du vil øve dig i PHP/MySQL ;-)

Alternativt, så håber jeg at der er en anden venlig sjæl, der kan hjælpe mig.
Avatar billede Vega Juniormester
14. marts 2020 - 15:48 #5
Nogen der har tid og lys til at hjælpe mig? :-)
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
14. marts 2020 - 16:54 #6
Hvis der ikke er nogen her der byder ind, kan du prøve: https://www.freelancer.com/

..men der skal du meget klart definere hvad du ønsker