Avatar billede helge.la Novice
15. marts 2020 - 09:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skærmprint

Hej
Er der nogen der ved hvordan man lavet et skærmprint på et Lenovo tastatur
er der muligehed for at vise et billede her på siden
Avatar billede poko1 Ekspert
15. marts 2020 - 09:45 #1
Har du en Tast der hedder Prt Sc ?
Tryk på den og sæt ind i et Tegneprogram.
Avatar billede poko1 Ekspert
15. marts 2020 - 09:48 #2
Avatar billede INK Ekspert
15. marts 2020 - 09:54 #3
I Windows10 kan du anvende programmet “klip og skisér”, der downloades gratis fra Microsoft store. Kan tage screen print, udsnit og frihåndsområde.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2020 - 10:07 #4
Jeg er på PicPick - https://picpick.app/da/ (gratis)
scroll ned til bunden og download der - "Gratis til personligt brug. Prøv nu."
Avatar billede store-morten Ekspert
15. marts 2020 - 10:09 #5
Som #3 I Windows10 kan du anvende programmet "Klippeværktøj" som kan tage screen print, udsnit og frihåndsområde.
"Klippeværktøj" er/bliver udskiftet med “klip og skisér”
Genvejs tast: Windows-tasten + Skift + S
Udklip kan gemmes som: HTML, PNG, GIF eller JPEG
Avatar billede helge.la Novice
15. marts 2020 - 10:20 #6
Tak for hjælpen, jeg kunne ikke se skoven for bare træer poko1 gjorde opmærksom på det, men siger også tak til alle jer andre for jeres indslag.
god Søndag :)