17. marts 2020 - 00:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

lidt problemer med office 365

hej vi har office 365
og windows 10 professional
og brugerne loger ind med azure og det dur godt men når de er loge på så kan de ikke loge ind på skype men når de loger ud af azure så kan de godt
hvordan fixer jeg det :)
17. marts 2020 - 09:46 #1
Office365 er gået over til Teams i stedet for Skype for Business - Teams burde åbne af sig selv når i forsøger at åbne Skype for Business.
Hvis i har et abonnement (en "plan") uden Teams så kan programmet bruges gratis i 6 måneder pga. corona. Her er info og nogle links:
https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/blog/2020/03/05/our-commitment-to-customers-during-covid-19/

Hvis du skal have mere netværks-tekniske svar så tror jeg at du skal skrive i en netværksgruppe og ikke her i kontorpakke-gruppen.
17. marts 2020 - 14:19 #2
okay så er det der for :) Tak