Avatar billede hansa1 Juniormester
17. marts 2020 - 17:47 Der er 10 kommentarer

Fejlkode Office2007

Hej
Håber nogen herinde kan hjælpe mig. Jeg kan pludselig ikke sende mail i Office 2007. Får fejlkode Ox800ccc78.
Jeg ved ikke om grunden hertil er, at vi har oprettet en mailkonto i Outlook .com  da vi hver har sin computer.
Håber på hjælp.
Avatar billede hansa1 Juniormester
17. marts 2020 - 22:19 #2
Tak for svar, men dette hjalp ikke.
Så er det om jeg skal køre programmet om, men jeg er bange for at jeg mister alt min post som ligger i mine mapper.
Er der andre muligheder?
18. marts 2020 - 00:25 #3
det er en gamle Office du har du skal nook opdater den til en nyre :)
18. marts 2020 - 00:27 #4
Avatar billede poko1 Ekspert
18. marts 2020 - 06:27 #5
Prøv at køre denne Diagnose.
https://ibb.co/qC6W1c4
Avatar billede hansa1 Juniormester
18. marts 2020 - 09:02 #6
Det har jeg også prøvet, men heller ikke det hjalp.
Jeg har programmet på medie så kan jeg kører det om uden at det fjerner min post?
Avatar billede poko1 Ekspert
18. marts 2020 - 09:16 #7
Indsæt dit medie og vælg reparer.
https://ibb.co/Pg83nGz
der forsvinder intet!
Avatar billede claes57 Ekspert
18. marts 2020 - 10:38 #8
Alt andet lige - livrem og seler - lav en kopi af filen outlook.pst, som indeholder alle dine data vedr email.
Hvis en rep går galt, så kopiere du bare den gemte ind.

outlook.pst kan kun kopieres mens outlook programmet er lukket helt ned.
Avatar billede poko1 Ekspert
18. marts 2020 - 11:12 #9
Her ligger dine Outlook filer!
C:\Users\Dit navn\AppData\Local\Microsoft\Outlook
Avatar billede hansa1 Juniormester
18. marts 2020 - 21:56 #10
ok tak.
Jeg har i dag været i kontakt med Yousee som oplyser, at de har lukket min konto fordi de kunne se at der havde været stor aktivitet på min mail. Den er nu lukket for under søgelse og vil blive åbnet igen om et par dage.
Bare underligt ikke at give mig besked!!!!!
Jeg har antivirus og har ikke bemærket noget.
Tak til jer alle.