Avatar billede tmm Juniormester
19. marts 2020 - 21:45 Der er 2 løsninger

Tastatur virker ikke

Hej

Jeg kan ikke bruge mit tastatur:

Jeg får denne fejlkode i enhedshåndtering" Windows kan ikke starte denne hardwareenhed, fordi enhedens konfigurationsoplysninger (i registreringsdatabamangesen) er lfulde eller beskadigede. (Kode 19)"

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.
Avatar billede kurt54 Ekspert
20. marts 2020 - 02:12 #1
kobbel et andet tastatur til - USB og fix ved hjælp af det.

alternativt brug skærmtastatur du kan styre med musen -slås til i indlogningbillede nederst til højre.
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2020 - 08:19 #2
Genstart af pc plejer at løse det. Skyldneren kan også være iTunes hvis du har det installeret. Afinstallering og installere på nyt vil afhjælpe problemet.
Tag usb af og til, alternativt vil være at skaffe nyt tastatur. Sørg for at installere seneste software eller driver.