Avatar billede oscarkogi2007 Juniormester
24. marts 2020 - 10:18 Der er 1 kommentar

Hjælp til Grafik kort

Hej Eksperter jeg sidder og kigger på det her grafik kort ASUS Radeon RX 570 ROG STRIX - 8GB GDDR5 RAM og jeg er i tvivl om det passer til min computer her er et billede som i måske kan bruge https://photos.app.goo.gl/zDwbZCddsVXLFwGC6
håber i kan hjælpe:)
Avatar billede INK Ekspert
24. marts 2020 - 15:04 #1
Ifølge spec skal den forbindes med PCI Express 3.0 på dit bundkort. Har du det?
Der kan også være et problem med PSU, men du synes at have 650 W.
Har ingen erfaring, men kun dette input for at lede dig videre. Andre kan måske give mere kontante oplysninger.