Avatar billede Atelier Berens Praktikant
25. marts 2020 - 09:42 Der er 2 kommentarer

Outlook

Pludselig får jeg vist en gigantisk skrift når jeg vil svare på en mail eller lave en ny i Outlook
Det er kun på skærmen at den er stor, selve skriften er i sammen størrelse, som altid.
Når jeg modtager en mail er skriften ganske normal, men når jeg så vil besvare den, så er den gigantisk.
Jeg tror at jeg måske er kommet til at trykke en genvejs kombination, men hvilken ?
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2020 - 10:27 #1
du er zoomet ind - prøv at hold ctrl-knappen, mens du ruller på hjulet på musen
Avatar billede INK Ekspert
25. marts 2020 - 10:31 #2
Tryk på Windows tasten og minustegnet henholdsvis plustegnet, så enten forstørres eller formindskes billedet. Der popper muligvis et felt frem, hvor du kan indstille zoom-procent.