Avatar billede Steinbeck Mester
25. marts 2020 - 16:56 Der er 3 kommentarer

Graf med akkumuleret visning af data

Hej med jer,

Er det muligt at lave an graf med akkumuleret visning af data, uden en kolonne der beregner akkumuleret værdi?

Jeg har en forside/overblik hvor jeg viser noget data baseret på rækker og derfor kan jeg ikke lave kolonnen der viser den akkumulerede værdi.
Avatar billede Mads32 Ekspert
25. marts 2020 - 17:29 #1
Hej
Kan du ikke lave en ny fane hvortil du overfører date fra din forside, og så der lave en kolonne der laver dine akkumulerede ydelser.

Jeg er ikke sikker på at du kan få grafikken vist på din forside, men det er jo ikke så svært at klikke på et faneblad

m v h mads32.
Avatar billede Daffodil Professor
26. marts 2020 - 08:56 #2
Dette kan du sagtens
Opret et søjlediagram og byt om på lodret og vandret akse. (Højrklik på diagram og vælg formater dataserie)
Vælg diagramtypen der er sat oven på hinanden, så skulle det virke.
Avatar billede Steinbeck Mester
26. marts 2020 - 13:13 #3
Hej Daffodil,

Interessant output. Ikke helt hvad jeg forestillede mig, da det helst skulle være en kurve der viser udviklingen henover dagene i stedet for en lang søjle, Men smart er det alligevel, hvis ikke andet kan lade sig gøre.