Avatar billede hansa1 Juniormester
29. marts 2020 - 21:03 Der er 3 kommentarer

Ny computer

Hej.
Er der nogen som kan råde mig i køb af ny stationæ pc.
Jeg ha kigget på Lenovo 510s til ca. 5 tus.
Men jeg ved ikke om den kan bruges om 2-3 å eller jeg skal finde en der er bedre fremtidssikret?
Avatar billede Slater Ekspert
29. marts 2020 - 21:15 #1
Hvad skal den bruges til? Hvad skal den kunne? Hvad forventer du at den stadig kan om 3 år?
Avatar billede hansa1 Juniormester
29. marts 2020 - 21:48 #2
Hej Slater
Jeg skal bruge den til kalkulationer og videoredigering samt lidt spil. Ikke de sidste nye endnu, men måske senere.
Det jeg tænker på er grafikkort, ram og andre mulighede for udvidelser.
Jeg kender inter til hvilke mærker som er det bedste kvalitet.
Avatar billede Slater Ekspert
30. marts 2020 - 07:12 #3
Og du mener stationær? Bare for at være helt sikker, siden Lenovo også har en 510S laptop, så vil bare være sikker på du ikke skrev forkert.

Hvis du mener stationær, som også stadig er det bedste valg til spil, så er ingen mærker gode. Det er totalt godnat at købe et mærke i stationær. Du bør altid vælge en af de bikse der bygger selv for et mindre beløb (hvis du ikke selv kan bygge) - de vil altid være bedre og billigere end de præsamlede fra mærker.

Lenovo IdeaCentre 510S stationær er f.eks. noget komplet bras til prisen.