Avatar billede Memo Praktikant
30. marts 2020 - 02:06 Der er 1 kommentar

Videresende flere e-mails inklusiv vedhæftninger

Jeg har forsøgt at google lidt, men er desværre ikke kommet frem til løsning.
Det er således at jeg har en masse e-mails (over 100) som skal videresendes. Umiddelbart ser det ud som om at jeg bliver nød til at trykke ind på hver enkelte mail og vælge videresende. Mit spørgsmål er om man på en smart måde kan markere alle de relevante e-mails og videresende dem på en gang. Det er en hotmail konto det drejer sig om.

- Håber i kan hjælpe
Avatar billede kurt54 Ekspert
30. marts 2020 - 03:07 #1
Gør du det fra thunderbird kan det lade sig gøre  - de kommer så alle i samme mail ...har ingen erfaringer med funktionen i webmail...