Avatar billede Dorte Marie Praktikant
31. marts 2020 - 22:42 Der er 2 kommentarer

Opdatering af iCloud drive vil ikke afslutte

Jeg forsøger at opdatere mit iCloud Drive, men opdateringen kører i ring og afslutter ikke.
Er der en, der ved, hvad det går ud på?

Jeg har også mistet adgangen til mit iCloud Drive (alle mine dokumenter), men det skyldes formentlig ovenstående problem, eller?

På forhånd 1000 tak for hjælpen :-)
Dorte
Avatar billede INK Ekspert
01. april 2020 - 10:59 #1
Prøv i Safari at gå til iCloud.com - log in med dit AppleID og password.
Nu kan du kontrollere om dine dokumenter rent faktisk findes i iCloud Drive.
Du kan også lige checke, at du ikke er løbet tør for lagerplads.

På din Mac skal du nu logge ud af i iCloud og så logge ind igen.
Avatar billede INK Ekspert
01. april 2020 - 20:57 #2
Hvis du ikke har adgang til din Apple konto i iCloud, er det sikkert fordi kontoen er låst.
Hvis du ikke selv kan nulstille adgangskode (manglende svar på sikkerhedsspørgsmål eller manglende telefonnummer ved oprettelsen), så kontakt Apple telefonisk. Gå på hjemmesiden og bestil en opringning. De er yderst flinke, og skal nok hjælpe dig igennem.