Avatar billede almex Mester
01. april 2020 - 13:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til google analyse/analytics

Hej Eksperten.

Jeg står og skal igang med en større omfattende undersøgelse inde for det pædagogiske felt. Og skal i den forbindelse have gang i nogle spørgeskema undersøgelser.
Jeg vil i denne forbindelse høre jer, om man via google analyse, lave underspørgsmål, således at man hvis for eksempel svare A, på spørgsmålet, så åbner der sig et underspørgsmål som kun er tilgængligt hvis A er svaret på spørgsmålet forinden?.

Eller er man ude i at man i spørgsmåls titlen skal skrive og bede informanten om at svare på dette hvis A er svaret på det forrige spørgsmål?.

Håber i forstår mit spørgsmål og kan komme med et svar :)

mvh

P.G.N.
Avatar billede Mikael Ekspert
01. april 2020 - 17:42 #1
Det kan man sagtens..

Men start med at lave en rimelig simpel formular som test. Man mister nemt overblikket husker jeg ;)
Avatar billede almex Mester
01. april 2020 - 17:46 #2
Så spørgsmålet bare hvordan :) syntes jeg har kigget over alt nemlig :D hehe, og forbliver ret simple til at starte med, vi snakker 10 spørgsmål som max per spørgeskema :). Kan bare godt lide hvis jeg kan finde frem til hvordan man laver de her "underspørgsmål" :)
Avatar billede almex Mester
01. april 2020 - 18:31 #3
Jeg har fundet en løsning ved hjælp af sektioner :)