Avatar billede CINDY Novice
02. april 2020 - 14:25 Der er 11 kommentarer

jeg har en Acer bærbare.... ingen wi-fi...

jeg har trykket  på F5+  fn  på tastatur..........der  sker intet  ingen  wi-fi... har Window  8  ..............hjælp  !!!!!    er ikke god til electronik
Avatar billede 220661 Ekspert
02. april 2020 - 14:34 #1
Skriv lige hvilken model Acer du har.
Avatar billede CINDY Novice
02. april 2020 - 14:45 #2
AMD  ET
Avatar billede mort1 Ekspert
02. april 2020 - 14:45 #3
Avatar billede 220661 Ekspert
02. april 2020 - 14:49 #4
#2 Det blev jeg ikke klogere af desværre??
Avatar billede CINDY Novice
02. april 2020 - 15:03 #5
JEG FIK WINDOW HJÆLP OG SUPPORT ...........DET HJÆLPER IKKE...........JEG HAR TILSLUTTET  ETHETNET TIL MIN MODEM...... MEN INGEN WI -FI,,,,  SKÆRMEN PÅ  BÆRBARE  BLINKER HERE TIDEN..........KAN IKKE  HOLDE PÅ BILLEDE PÅ SKÆRMEN............HMMMN
Avatar billede 220661 Ekspert
02. april 2020 - 16:02 #6
Infoskærm nede i højre hjørne ved uret, tryk på den. Pc står ikke i "fly mode" vel?
Avatar billede CINDY Novice
02. april 2020 - 17:45 #7
info skærme t.h.  tid,,,dato..              højtaler mm......for  d  ...dansk..................intet at trykke på  ..ellers...................har ikke haft det i fly...kun i forretning
Avatar billede store-morten Ekspert
02. april 2020 - 18:14 #8
Tryk på Windows-tasten + A
Avatar billede CINDY Novice
02. april 2020 - 19:13 #9
så fik jeg  window s  hjælp og support..........  jeg søgte  "WI -FI "      nul  ´(0)  søgeresultat.........hmmmmmmmmmnnn !!
Avatar billede 220661 Ekspert
02. april 2020 - 20:03 #10
Det var skærmen i bunden som vist på billedet hr jeg mener https://www.altomdata.dk/wp-content/uploads/2019/06/bluetooth-windows-10-8.jpg "Flytilstand" er så ikke aktiveret?
Avatar billede CINDY Novice
02. april 2020 - 21:11 #11
jeg kan se at der står "bluetooth" ,,,,,,det har jeg ikke...har ikke dette  skærmbillede..det ser interessany ud....jeg har brugt min laptop  kun i en forretning med en mobile bredbånd  "plug in"  der  fungerede det  optimalt  ingen  problem........ den har aldrig været  på  fly tilstand.............  med den mobile  bredbånd  ingen problem...  hvorforkan det  ikke virke  når jeg har den tilkoblet til men almindelig  modem  her i stuen.................... E thernet  OK  tilsluttet ...kan ikke finde  Wi-Fi  når jeg søger............... mystsik