Avatar billede carlt Seniormester
02. april 2020 - 16:40 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

ModelHUAWEI ALE-L21 CE0197

Den er begyndt at skrive SMS på engelsk.
Det er jeg ked af!
Hvad gør jeg?
Avatar billede nopsen Ekspert
02. april 2020 - 17:13 #1
du er tidligere blevet gjort opmærksom på at melde tilbage og lukke spørgsmål, men det har du ikke reageret på.. det er VI kede af.
Avatar billede INK Ekspert
02. april 2020 - 17:14 #2
Er det stavekontrollen for engelsk, der retter i dine SMS'er?
Avatar billede carlt Seniormester
02. april 2020 - 19:13 #3
Til "ink"
Ja, det mener jeg!
Avatar billede carlt Seniormester
02. april 2020 - 19:20 #4
Til "nopsen":
Tidligere (længe siden!) kunne jeg finde en liste over ALLE mine tidligere spørgsmål (og besvarelser).
Hvis du gider vejlede mig i, hvordan jeg finder dem, vil jeg i morgen rydde op.
Tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. april 2020 - 19:59 #5
# 4 Du trykker bare på "hent flere" for at se alle trådene
https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/108467?last=1013774
Avatar billede carlt Seniormester
02. april 2020 - 21:48 #6
Og trykker på: "Marker som løsning"!
Tak for vejledning - det er alt for længe siden, jeg har benyttet dette dejlige forum!
Avatar billede carlt Seniormester
04. april 2020 - 20:15 #7
Som anbefalet har jeg efter bedste evne ryddet op i mine spørgsmål.
Imødeser kommentarer - kritik, hvis det gjort forkert!.
Avatar billede carlt Seniormester
04. april 2020 - 20:19 #8
Og det er jo så l i d t underligt, at jeg er steget til MESTER pga. oprydning!
Avatar billede nopsen Ekspert
04. april 2020 - 20:24 #9
alt i orden :-)

og ja, man kan faktisk opnå højeste level som ekspert, bare ved at oprette mange spørgsmål, så det er helt ubrugeligt og meningsløst.
Avatar billede carlt Seniormester
05. april 2020 - 09:18 #10
Nu jeg har ryddet op, kan jeg så gå videre med det oprindelig spørgsmål - eller skal jeg oprette et nyt?
Til ink:
Er det stavekontrollen for engelsk, der retter i dine SMS'er?
Ja!
Når jeg vil skrive en sms, mangler der simpelthen æ, ø og  å!
Avatar billede INK Ekspert
05. april 2020 - 10:24 #11
I indstillinger må du kunne finde sprogindstillinger og sætte dansk som primært sprog. Har ikke selv en Android, så andre kan måske finde det og henvise mere specifikt.
Avatar billede carlt Seniormester
05. april 2020 - 10:55 #12
Det vil jeg så håbe på!
Avatar billede carlt Seniormester
05. april 2020 - 11:03 #13
Har forsøgt!
Men uden held - så håber, der er en derude!
Avatar billede carlt Seniormester
14. april 2020 - 11:27 #14
Tryk på "Space".
Det giver muligheden at vælge sprog!