Avatar billede mort1 Ekspert
04. april 2020 - 17:18 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Samsung S10 - Dual-SIM

Kigger på en Samsung Galaxy S10, og bemærker, at nogle sælgere skriver, at den model de sælger er med Dual-SIM - Er der forskel på Samsung Galaxy S10  modellerne, eller er der blot nogle sælgere der mener, at netop Dual-SIM er et godt salgsargument ?
Avatar billede kurt54 Ekspert
04. april 2020 - 18:26 #1
ifølge gmsarena.om er der flere modeller

Single SIM (Nano-SIM) or Hybrid Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)
Avatar billede Mikael Ekspert
04. april 2020 - 18:48 #2
Bemærk at hvis der isættes 2 nano simkort, så kan du ikke samtidigt have 1 simkort og 1 MicroSD-kort.

Se side 29 i brugsvejledningen ;)
http://files.customersaas.com/files/Samsung_Galaxy_S10_Plus_Brugervejledningen.pdf
Avatar billede Mikael Ekspert
04. april 2020 - 19:10 #3
Jeg købte sidste år en HUAWEI P SMART.
Den har også plads til enten 1 nano sim OG 1 micro SD kort. Eller 2 nano sim og ingen micro SD kort.

Mit behov er 2 simkort fra hver sin udbyder og med hvert sit mobilnummer.
Det er ret smart og fungere fint.

Men jeg må så "nøjes" med telefonens 32/64 GB interne hukommelse.
Hvilket så er alt rigeligt til mit behov.

Jeg ville også idag klart vælge en fon med dobbelt sim ;)