Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
05. april 2020 - 20:00 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Kan nogen lave en "Reklamer JA Tak" som badge ?

Alle i vores opgang har en "Reklamer NEJ Tak" som badge på deres postkasse.
Vi vil gerne have Lokal Aviser og tilbud !
-
Men det sker - hele tiden, at vi ikke får dem.
- Måske fordi vi er den eneste i vores opgang, der gerne vil have reklamer ?

Er der en behjælpsom Ekspert, her -
Som kan designe en badge. Ikke for STOR og ikke for lille -
Men i "Badge-Størrelse" -

Hvor der står "Reklamer JA Tak" For oven, og neden under 2020 .

Frit valg af skrift og farve. - Men et badge, som jeg kan printe ud ...

Jeg kan, desværre, ikke selv finde ud af det.

Det må gerne se lidt "Officielt" ud ....
-
Jeg har sat noget på - Med Aben - Peter Pedal.
Der siger : Giv mig Reklamer.
*
Men det ser ligt hjemmelavet ud.
*
På forhånd tak. Venlig Hilsen * Jørn *
Avatar billede Slater Ekspert
05. april 2020 - 20:05 #1
Jeg tvivler på det vil hjælpe dig. Eftersom der ikke findes et officielt "reklamer ja tak" skilt, risikerer du bare at postbudet ser dit ja tak som et nej tak, og giver dig reklamer endnu mindre end før.

Det er nok en god ting at det ser hjemmelavet ud, så postbudet tydeligt kan se hvad det er. Han ved alligevel det ikke er officielt.

At det så ikke har virket nok alligevel... tjah. Jeg tror ikke dette er løsningen.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
05. april 2020 - 20:35 #2
Hmmm. Måske ikke. Men et forsøg. Hmmm
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. april 2020 - 21:02 #3
Jeg ville blive glad hvis man kunne få et "Reklamer nej tak" til TV´et, og at det vel at mærket så blev respekteret ;-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
05. april 2020 - 21:40 #4
He He - Ja - Så må man strække benene og lave kaffe ...
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. april 2020 - 22:30 #5
Det gider jeg ikke, så jeg ser bare ikke de kanaler hvor der er reklamer.😄
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
05. april 2020 - 22:47 #6
Så må du prøve, om det virker.
http://finnrasmus.dk/reklamer_ja-tak.pdf
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
05. april 2020 - 22:52 #7
Hovsa! Jeg glemte at skrive 2020 nederst. Følger i morgen...
Avatar billede eurositi Ekspert
05. april 2020 - 23:27 #8
Det afhænger åbenbart af reklamebudet. Jeg har absolut ingen problemer med at få dem, selv om jeg har et "Nej Tak"-skilt på min postkasse. Problemet er, at det er udløbet (hvorfor helvede kan sådan et skilt udløbe?)

Da det udløb, skal jeg ellers lige love for, at papir-svineriet kom i gang igen. Der kommer vel rundt regnet et kilo papir i min postkasse om ugen. Faktisk nok lidt mere, for BilTema postomdelte en hel "bog" i denne uge.

Jeg mener, det burde være hamrende forbudt, lige som i andre lande. Men det gi'r jo arbejde til nogle reklamebude, og politikerne har trods erklærede klima-ambitioner aldrig villet røre ved dette område. Sikkert fordi deres sponsorer ikke vil ha' det.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
06. april 2020 - 09:23 #9
Tak Finn Rasmussen !
Hvor er de flotte !
Excellent !
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. april 2020 - 12:53 #10
#8 Du skriver

"Det afhænger åbenbart af reklamebuddet. Jeg har absolut ingen problemer med at få dem, selv om jeg har et "Nej Tak"-skilt på min postkasse. Problemet er, at det er udløbet (hvorfor helvede kan sådan et skilt udløbe?)"

Jeg har siden 2014 haft en mærket på postkassen med "Reklamer Nej tak"
Siden dengang har jeg ikke oplevet at der er kommet reklamer. Det eneste der er kommet er avisen jeg abonnerer på, samt vores lokalavis, og naturligvis nogle få breve.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
06. april 2020 - 13:12 #11
Uddelerne skal, naturligvis, acceptere og respekterer en -
"NEJ til Reklamer" og "JA til Reklamer".
.
Går ud fra, at de for penge for at dele ud. Udbringerne.
Vore døtre har selv delt Lokal Aviser ud. I et område, de lige skulle lære. Med virksomheder og villaer og opgange. Kom de til at springe et sted over. Blev der ringet hjem til os, de boede hjemme .
-
De gange vi så får lokalavis og reklamer er der en person (aner ikke hjem) der smider reklamerne, demonstrativt på trappen. Nu har jeg, igen, skrevet en seddel på at lade være med at smide dem på trappen (Man kan glide i dem). - Eller også må de klage til de, der deler ud.
Avatar billede melusibe@hotmail.com Juniormester
09. april 2020 - 23:30 #12
Der er vist ingen løsning: Alt for mange tjener penge på reklamerne og kommunen kan benytte lejligheden til at tage mere for fjernelse af papiraffald. Dem der producerer beholderne vil jo også holder gang i hjulene.  Greta er den eneste jeg kan komme i tanker om der kan ændre noget i den (for os) rigtige retning
Avatar billede melusibe@hotmail.com Juniormester
09. april 2020 - 23:37 #13
Når vores bibliotek engang åbner, kan jeg godt kreere en badge til dig i træ på laserskæreren. Der bliver nok ikke den store efterspørgsel.
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. april 2020 - 10:22 #14
Mærkaten som jeg om taler i #10 blev som nævnt opsat i 2014, og gjaldt ét år (der står 2014-2015 på den). Men ikke desto mindre er det denne samme der stadig sidder der.
Under alle omstændigheder er det dejligt ikke, at få leveret en masse reklamer som  man ikke ser i alligevel, og skal have besvær med at køre på genbrugspladsen.
Avatar billede Søren H Juniormester
10. april 2020 - 10:46 #15
Du kan evt. spørge de professionelle til råds, det bliver nok lidt dyrt, men det kan jo være de har nogle gode ideer, se skilte leverandører her https://altomteknik.dk/indhold/bygge-teknik/skilte/
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
10. april 2020 - 14:39 #16
Tak - Men FinnRasmussen har gjort et fint arbejde. - En af dem sidder p vores postkasse - Og vi fik reklamer.
Om vi får igen næste gang, vil vise sig

God Langfredag
Avatar billede hansolesen Praktikant
24. juni 2020 - 10:21 #17
Det var en rigtig god idé. Aktivt samtykke ja tak.

Hans Olesen
solroddyreklinik.dk
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. juni 2020 - 11:43 #18
Gerne for min skyld ....