Avatar billede melusibe@hotmail.com Juniormester
07. april 2020 - 10:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

norton

er det nødvendigt med norton når man har windows 10
Avatar billede 220661 Ekspert
07. april 2020 - 11:46 #1
Til en privat  pc bruger der bare henter mail og surfer en smule er Defender eller en tilsvarende gratis antivirus nok.
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. april 2020 - 12:50 #2
Det er ikke så smart at skrive sin e-mailadresse, hverken her på eksperten, eller for den sags skyld andre steder, da der er risiko for misbrug!
Avatar billede 220661 Ekspert
07. april 2020 - 13:35 #3
Jeg er enig Erik
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. april 2020 - 15:15 #4
De 99,8 % af brugerne på eksperten har reelle hensigter - både de der stiller spørgsmålene, og de der svarer. Der vil altid være nogle brodne kar, men min erfaring siger mig, at der mest er tale om "brugere", der prøver at snige reklamer ind på dette forum, hvilket heldigvis bliver frasorteret med hård hånd, og respekt for det.
Avatar billede kurt54 Ekspert
07. april 2020 - 16:31 #5
Der er også robotter der høster mailadresser - hvis man vil have stedets løsninger åben for websøgningerne må man jo lade dem læse siderne.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. april 2020 - 16:49 #6
Med hensyn til hvordan man påfører så mener jeg man skal putte pasta på på størrelse med en lille ært på midten af cpu, og lade køleren fordele det når man trykker den på plads og låser den fast. Det er den måde jeg synes bedst om. Andre mener men skal jævne det ud med et plasik kort. Men så skal man være sikker på det er rent når man gør det. Der skal ikke for meget pasta på. Så tyndt lag som muligt er det bedste.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. april 2020 - 17:42 #7
#6 Undskyld. Forkert tråd den bemærkning kom i ;-)