Avatar billede mort1 Ekspert
08. april 2020 - 12:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

.srf fil i Google drev

I mit Google Drev ligger der en kæmpefil som er en .srf fil - Den fylder mere end 1/3 af mit 15 GB lager, så den skal væk, men det kunne jo være rart at vide, hvad det i grunden er. Jeg kan ikke umiddelbart se, hvad den kan åbnes med.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. april 2020 - 13:30 #1
lyd - på https://convertio.co/srf-converter/ kan du konvertere den til mp3, og så høre, om det er noget, du vil gemme. 5gb er nok et helt musikbibliotek.
Sony Raw File format - hvis det hjælper...
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
08. april 2020 - 13:36 #2
ref https://fileinfo.com/extension/srf
.SRF File Association 3
kunne det være noget Google Picasa
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
08. april 2020 - 13:44 #3
var vist lidt for hurtig, kunne det åbnes med Google Picasa
Avatar billede poko1 Ekspert
08. april 2020 - 13:46 #4
Kan afspilles med Adobe Flash Player som er gratis
Avatar billede mort1 Ekspert
08. april 2020 - 17:19 #5
Det mest sandsynlige er nok, at det er gamle Picasa billeder, desværre har jeg ikke Picasa længere, og det er vel 10 år siden den er udgået (underligt at Google ikke har lavet en reader) Jeg prøver nogle af de øvrige forslag.
Avatar billede milter Ekspert
08. april 2020 - 17:50 #6
Du skriver "... en kæmpefil som er en .srf fil...". Hvis det er en enkelt fil med filtypen .srf, og den fylder ca. 5 GB, så kan det ikke være et billede eller flere billeder. Så er det nok snarere en videofil.
Avatar billede mort1 Ekspert
08. april 2020 - 18:20 #7
#6 Helt ærligt, så husker jeg det ikke, men jeg har en fornemmelse af, at det er ALLE de billeder, jeg i sin tid havde og behandlede på Picasa, idet jeg ikke mener, at havet taget så "fyldige" videofilm.
Jeg må prøve at finde et konverteringsprogram (gratis) som klarer opgaven.
Avatar billede milter Ekspert
08. april 2020 - 18:25 #8
#7.

Hvis det er en enkelt fil med endelsen .srf, så kan det simpelthen ikke være en samling af billeder. Hvis det er en mappe med mange filer med endelsen .srf, så er det en anden sag :-)
Avatar billede mort1 Ekspert
15. november 2023 - 15:52 #9
Spørgsmålet lukkes på grund af alder