Avatar billede mort1 Ekspert
10. april 2020 - 10:32 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Computerworld startbillede

Når jeg går på Computerworld med min telefon (Samsung S10) får jeg et amputeret startbillede: https://ibb.co/q7LJTvX
Ser det også sådan ud ude hos jer?
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. april 2020 - 10:48 #1
Jeg har en Samsung A10, og der er ingen problemer!
Avatar billede store-morten Ekspert
10. april 2020 - 10:58 #2
Min Samsung S7 gør det også.
Avatar billede mort1 Ekspert
10. april 2020 - 11:33 #3
Opdager at min hustrus S6 har samme problem - mystisk at A10 viser det rigtigt, eller snarere mystisk at S modellerne tilsyneladende viser Computerworld forkert.
Bliver interessant, at se flere indput - også gerne fra ikke Samsung ejere
Avatar billede 220661 Ekspert
10. april 2020 - 11:52 #4
S5 samme problem
Avatar billede wjens Guru
10. april 2020 - 11:57 #5
Min Sony har samme fejl. Men generelt er Eksperten jo slet ikke tilpasset mobil/tablet overhovedet. Trist, men det er en anden diskussion.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. april 2020 - 11:57 #6
Samme problem med Firefox på S5
Avatar billede 220661 Ekspert
10. april 2020 - 12:13 #7
#5 Du har sikkert ret og vi skal nok ikke forvente der sker noget overhoved. Der er forsøgt tiltag fra brugwrne, til at forbedre brugeroplevelsen på det nye eksperten men intet sker fra baglandet.
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2020 - 13:05 #8
s9+, samme problem - ser ud til at den kun viser css på det "viste" på telefonen - hvis jeg drejer min telefon, kan den vise mere af listen...
Avatar billede falster Ekspert
10. april 2020 - 13:55 #9
Problemet ligger nok snarere her (end i telefonbrand):

#5 Eksperten jo slet ikke tilpasset mobil/tablet overhovedet.

Prøv at vælge - i Firefox - "Bed om desktop-version"
Avatar billede claes57 Ekspert
10. april 2020 - 14:36 #10
hvis der er et indtastningfelt, så har nogle mobile enheder det med at zoome ind, og så tabes billede. Det auto-zoom kan måske slås fra i indstillinger i browser.
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. april 2020 - 15:34 #11
Jeg har lige tjekket min Samsung A5. Nu viser den også samme fejl, MEN kun når jeg holder den lodret. Dette var ikke tilfældet i formiddags. Når jeg vender den til vandret position er der ikke noget problem med visningen.
Avatar billede mort1 Ekspert
10. april 2020 - 17:41 #12
Lige nu virker ALT som det skal og bør, hele hovedet er med, både når man vender telefonen i "Portræt" og i "Landskab"
Faktisk er det adskillige dage siden jeg opdagede fejlen, fordi jeg skulle låne min hustrus S6, og derfor måtte gennem login, inden jeg kunne komme på Computerworld. Login er ret så vanskeligt, når man ikke kan se, hvor på skærmen man skal tappe, hvorfor jeg også prøvede at vende telefonen, dog med samme udfordring.
Vi er jo ikke forvendt med at få reaktioner fra sidets webmaster, men jeg er ret så overbevist om, at "nogen" har været inde og pille ved opsætningen, efter at denne tråd blev startet i formiddag ! ?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. april 2020 - 18:25 #13
Ingen ændring på S5. Jeg har endda slettet browser data.
Avatar billede brasso Forsker
10. april 2020 - 20:00 #14
Virker fint på min Motorola(Lenovo) K6, drejer mobilen så den ligger vandret på den lange side, bruger 2 fingre til at zoome, så siden bliver mindre, og så er der absolut ingen problem. Så mon ikke det er Zoomen der bare skal tilpasses? Google Chrome.
Avatar billede brasso Forsker
10. april 2020 - 20:01 #15
PS: Zoome virker også når telefonen vender normalt.
Avatar billede mort1 Ekspert
27. april 2020 - 13:37 #16
Det er tilsyneladende sådan lidt on/off, så hvis ingen har tænkt sig at ændre det, så er det da til at leve med, i hvert fald for mig, da jeg oftest bruger min pc når jeg ser på Computerworld, så jeg lukker tråden her.
https://ibb.co/vYKNcqX