Avatar billede g4met11 Juniormester
14. april 2020 - 10:24 Der er 7 kommentarer

Mit Fortnite loader ikke

Hej! Når jeg kommer ind i et spil i Fortnite loader verden ikke, men det gør den i Warzone, efter hvad jeg har hørt så er Warzone kræftiger end Fortnite.
Tænker selv det er mit grafik kort.

Ting i Pc:

Windows 10

Procesor: Intel core i5 7400

Ram: 8G

Gpu Nvidia Geforce GTX 1060 6Gb
Avatar billede Slater Ekspert
14. april 2020 - 10:37 #1
Det lyder absolut ikke som dit grafikkort. Det er i hvert fald rigeligt kraftigt.

Men hvad mener du med at verden ikke loader? Du må beskrive problemet meget bedre, hvis vi skal have nogen mulighed for at gætte om grunden.
Avatar billede g4met11 Juniormester
14. april 2020 - 10:42 #2
Det loader ikke man kan ikke gå på det og så giver det voldsomme fbs drops bedre kan jeg ikke forklare det
Avatar billede Slater Ekspert
14. april 2020 - 10:58 #3
Men hvad loader ikke? Kommer du til menuen? Får du sort skærm eller crasher det? Sker det med det samme når du starter det eller går der et stykke tid? Hvordan starter du det?

Og hvordan kan du sige du får fps drops, hvis du slet ikke kommer ind i spillet? Det modsiger det første du sagde.

Du er simpelthen nødt til at komme med mere information. Vi kan ikke magi.
Avatar billede g4met11 Juniormester
14. april 2020 - 11:04 #4
Jeg kan være i menuen hvis du har spillet det så ved du at du loader ind i et game og når jeg er loadet og skal til at lande så kan jeg ikke lande i byer eller små steder med bygninger for så er det som om det hele er blevet blurd væk og så efter 1-2 min så er det fint.
Avatar billede Slater Ekspert
14. april 2020 - 11:30 #5
Okay, så du kan altså sagtens loade spillet, det er textures der ikke loader ordentligt? Det var en meget vigtig information.

I så fald er det et streaming-problem. Det er mere sandsynligt det skyldes en langsom eller fragmenteret harddisk. Hvor er spillet installeret? Har du en SSD?
Avatar billede g4met11 Juniormester
14. april 2020 - 11:32 #6
Jeg har en ssd ja, men du har nok ret spillet ligger også på min hardisk
Avatar billede g4met11 Juniormester
14. april 2020 - 12:17 #7
Det virkede ikke det gjorde det bare værer og nu lagger min sku også og spillet lagger meget mere