Avatar billede Ole Emil Praktikant
14. april 2020 - 13:20 Der er 2 kommentarer

Finde slettet postkasse

Kan man geninstaller en tømt postkasse på Gmail da der desværre var røget en mail i den som ikke skulle være slettet
Mvh Ole
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. april 2020 - 13:56 #1
Hvis det er ren gmail, har du kun "papirkurv" at gendanne fra. Slettede mails gemmes 30 dage.

Hvis du bruger et klientprogram som Outlook eller Thunderbird, kan disse være indstillet til at gemme slettede mails i længere tid.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. april 2020 - 19:05 #2
skriv til afsender, og få den gensendt - hvis den er vigtig, så har mange en backup.