Avatar billede imma Forsker
16. april 2020 - 12:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

oprette en hjemmeside - med excel data fra google maps

Hejsa har brug for assistance til at få oprettet et frontend og backend.... backend består af datafiler fra excel som skal sammenkædes med google maps...

på excel filerne står der navne og adresser og på hjemmesiden, skal man taste sin adresse ind og så kan man få oplyst hvornår en given vare er disponibel.

https://www.waoo.dk/?branded_search&gclid=CjwKCAjwhOD0BRAQEiwAK7JHmEkybunyp4grm0vbyzHpAPWhEaAjSImKXDFQkcOhOthglGl0qrXPVBoCuFUQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
lidt ligesom det her... man indtaster sin adresse og får noget oplysning udfra et excel google maps ark...

har rodet lidt med det, men har brug for hjælp.. nogen der vil hjælpe med denne opgave
Avatar billede imma Forsker
16. april 2020 - 12:54 #1
Avatar billede softspot Forsker
16. april 2020 - 17:56 #2
Har du nogle krav til platform?
Avatar billede imma Forsker
16. april 2020 - 18:07 #3
Platform.  Tænker borgerne skal logge ind på en hjemmeside. Så vel en browser - sorry hvis det ikke er det du mener ?
Avatar billede imma Forsker
16. april 2020 - 20:04 #4
noget du har mod på...
Avatar billede imma Forsker
16. april 2020 - 20:33 #5
Nogen andre der har mod på opgaven.. kan godt smide en smule mønt efter det.. men ikke meget.. altså hvis det er lovligt
Avatar billede expnet Seniormester
12. juni 2020 - 08:35 #6
Du kan sende en pb til mig
Avatar billede imma Forsker
12. juni 2020 - 08:47 #7
Fik klaret opgaven... men tusind tak