Avatar billede DOB Praktikant
17. april 2020 - 10:35 Der er 3 kommentarer

Navngiv opdelte pdf seperat

Hej ;)
Jeg fletter breve i word med excel og sender dem derefter som pdf. Hver pdf fil skal have et separat ID (Eksempeltvis et navn), Da det skal gemmed efterfølgende.

Jeg kan sagtens opdele en samlet pdf i Adobe DC, men jeg kan ikke få lov til at navngive filen efter bogmærke, fuktionen er inaktiv. Jeg har prøvet at indsætte bogmærke i Wordfilen og i selve pdf filen, men lige meget hjælper det. Er der nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg gør forkert??
Avatar billede falster Ekspert
17. april 2020 - 13:31 #1
Måske er det nødvendigt med lidt flere oplysninger:

Er det Adobe Acrobat DC du anvender (den er nødvendig - så vidt jeg ved - Adobe Reader er ikke nok)?

Er det selve funktionen "Opdel dokument" eller kun muligheden "Bogmærker på øverste niveau", der er inaktiv?
Avatar billede DOB Praktikant
17. april 2020 - 13:47 #2
Hej Igen.

Ja det er Adobe Acrobat DC og det er kun Muligheden for at vælge: Brug bogmærkenavne til filnavne inde i Outputindstillinger jeg ikke kan få aktiv. Heller ikke selvom jeg har sat bogmærker ind. ;)
Avatar billede falster Ekspert
17. april 2020 - 14:00 #3
Har ikke Acrobat DC. Hvis du kan så prøv:

Før du går til "Outputindstillinger" skal "Bogmærker på øverste niveau" være valgt.