Avatar billede andys Juniormester
17. april 2020 - 22:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Reservedele Acer Nitro 5

Hej.
Min søns W taste er gået i stykker på hans gamerbærbar. Kan det passe at man ikke kan købe en enkelt tast?
I så fald, er det nemt selv at skifte hele tastaturet? Og er der en der har en idé om hvor man kan købe et nyt tastatur, da jeg ikke rigtig synes jeg kan finde det.
Det er en Acer Nitro 5 AN515-51-55FY.

Hilsen Anders
Avatar billede puren Ekspert
18. april 2020 - 00:24 #1
Q:Kan det passe at man ikke kan købe en enkelt tast?
A: jeps

Q:I så fald, er det nemt selv at skifte hele tastaturet?
A: nope ikke på den model, efter 5 min på google ser det ud til at håndleds støtten er en del at tasteturet så du skal med næsten skille hele computeren ad. (GLHF(sorry for taking a perverted pleasure in your pain))

Q: hvor man kan købe et nyt tastatur?
A: et sted kunne være https://www.zandparts.com/en/Acer-6B.Q2SN2.026 til 88,5€ ca 660,28dkk
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2020 - 07:20 #2
Anders kunne dette være en mulighed?

https://www.youtube.com/watch?v=S52-MoQxBCs
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2020 - 08:22 #4
PURCHASE KEY REPLACEMENT KITS: https://www.quikfixlaptopkeys.com
Avatar billede andys Juniormester
18. april 2020 - 11:08 #5
Det var ligesådan en side hvor man kan bestille nye taster, som jeg manglede.  Havde ledt og ledt. Tusind tak for hjælpen.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2020 - 11:35 #6
Velbekomme Anders :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2020 - 11:45 #7
@puren
Du har over et par gange chikaneret mig i tråde, hvor du sagde til mig jeg skulle steppe op når jeg hjalp i tråde med de rette løsninger.
Du har sågar selv indrømmet du er "nørd" i den ene med en Mac computer du ikke selv har erfaring med.
I denne tråd her kom du med et kægt svar, som du ind imellem gør.
Vil anbefale du skriver i sprog alle forstår.

Jeg vil så sige her det tog mig under 1 minut at finde linket her.

Så en anden gang behold charmen for dig selv og tænk kun det du vil skrive.
Jeg gider ikke se på dine nedladende indlæg mere.
Kommer der flere, bliver der trykket på den røde trekant i højre hjørne, og du anmeldes for utilbørlig optræden.
For interesserede kan jeg sagtens finde trådene hvis det ønskes som dokumentation for indlægget her.
Slut herfra.
220661.