Avatar billede ossys Mester
18. april 2020 - 13:39 Der er 1 løsning

Delphi Community 10.3 og AbsoluteDatabasen i Windows 10

Efter et fatalt PC nedbrud (PC'en kasseret) har jeg installeret ovenstående Delphi udgave (den er gratis). Men ikke med opbydelsen af alle mine intellektuelle evner er det lykkedes mig at installere databasen. Den vil ikke kendes ved Delphi og fortæller mig, at der ikke finde en delphi på min computer. Er der en der kender til problemet eller måske kan give mig et prej om hvad jeg skal gøre. Jeg har skrevet til Component Ace uden at få svar ?
Avatar billede ossys Mester
11. april 2021 - 08:25 #1
Jeg har løst problemet. Absolute Databasen findes i et hav af versioner. Jeg har fundet den rigtige og nu kører det rigtigt igen. Det er fantastisk database til Delphi.