Avatar billede peterpeter Seniormester
18. april 2020 - 15:50 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Google viser kun reklamer....

Når jeg går ind på www.google.dk og søger på noget - kommer der kun reklamer op !!!!
Dette sker på en bestemt computer jeg har (Toshiba Chromebook) - på alle andre pc'er jeg har viser den Google resultater helt almindelgt - med reklamer hist og pist.....
Hvad har jeg kommet til, at slå til ??
- Det er virkelig irreterende. Søger jeg på noget er det ligesom Google resultaterne kommer helt normalt frem - men så går der 0.5 sekunder og så er det bare reklame links......

Hjælp ??
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. april 2020 - 16:27 #1
Jeg tror at Adblocker kan afhjælpe noget af problemet:

https://getadblock.com/

Alle de reklamer og andet irriterende skrammel har Fanden skabt, til stor irritation for brugerne.
Avatar billede supportsiden Professor
20. april 2020 - 22:37 #2
Ryd browserdata
Nulstil browser
Avatar billede peterpeter Seniormester
02. maj 2020 - 14:52 #3
Jeg endte med at nulstille indstillinger i Chrome...
https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=da

Nu virker det hele rigtig godt ;-)

Tusnd tak for jeres ulejlighed alle sammen ;-)

Hav en dejlig dag