Avatar billede Kim Serwin Praktikant
21. april 2020 - 13:27 Der er 5 kommentarer

DPDF

hvad er det for en fil og findes der noget program som kan åben sådan en fil
Avatar billede Slater Ekspert
21. april 2020 - 13:51 #1
Næh, Google kender ikke til det, så det er ikke et benyttet filformat.

Hvor har du filen fra? Hvad forventer du der er i? Kan det bare være en PDF med forkert endelse eller lignende?
Avatar billede perwolf Forsker
21. april 2020 - 14:00 #2
Omdøb din extension til pdf, og se om det virker :-)
21. april 2020 - 14:51 #3
Bare lige en advarsel:

KOPIER ORIGINAL FILEN  TIL EN ANDEN DISK INDEN DU OMDØBER !!!!!

(Det kan gå galt og da mister du den ! ) ....

KR
Avatar billede Kim Serwin Praktikant
21. april 2020 - 17:32 #4
Det er en digital post min kone har fået som indeholder nogle filer bl.a. den om ender med DPDF
Avatar billede falster Ekspert
21. april 2020 - 22:32 #5
Det kunne se ud til at et bestemt software i sjældne tilfælde indsætter "d" foran "pdf"

https://forum.aspose.com/t/aspose-words-generates-file-extension-of-dpdf/43449

Så prøv at følge de gode råd i #2 og #3 og se, om ikke det skulle være pdf'er.