Avatar billede PiaV Praktikant
23. april 2020 - 11:54 Der er 7 kommentarer

uønskede reklamer der popper op hele tiden

Hej,

Hvordan kan jeg fjerne de reklamer, der konstant popper op?
Det er fx fra newmagic.net og dukker op i nederste højre hjørne.

Tak for hjælpen!
Avatar billede Slater Ekspert
23. april 2020 - 12:10 #1
Ja, det lyder som malware. Det er meget svært at fjerne manuelt, hvis du ikke ved præcis hvad du laver, så kør malware-scannere. Så vidt jeg ved er Malwarebytes ( https://www.malwarebytes.com ) stadig anset som den bedste af slagsen, men det er altid en god idé at køre flere, hvis den første ikke tager det.
23. april 2020 - 12:18 #2
Via hvilken 'Dims'/enhed/system/program ???
23. april 2020 - 12:20 #3
Vi må så 'gætte' på Windows 10 ?

Vi må så gætte på at du har Chrome instaleret ?
23. april 2020 - 12:20 #5
.... altså IKKE lokalt på din PC !!!
Avatar billede Slater Ekspert
23. april 2020 - 12:27 #6
Ah ja, det kunne naturligvis også bare være Notifications API igen. Good call.

Jeg har altid hadet den API. Jeg har aldrig nogensinde haft lyst til at modtage notifikationer fra et website, og over halvdelen af gangene den popper op og spørger, er på halv-lyssky sites der lige poppede op i en reklame.

Jeg fatter simpelthen ikke hvem der har syntes det var en god idé.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juni 2020 - 16:14 #7
@Computer Hjælp (Gratis) Dejligt gensyn på Eksperten :-)