Avatar billede AKKs Regler Praktikant
25. april 2020 - 20:53 Der er 14 kommentarer

Spil køre ikke optimalt

Hej eksperter
Jeg har spillede mange forskellige spil igennem tiden uden problemer men en eller anden dag var jeg nød til at skrue ned for min opløsning for min Fps køre ellers for lavt og ved ikke helt hvad det er tænker det måske kunne være grafik kortet men gider ikke gå ud og købe noget jeg måske ikke har brug for

Håber i kan hjælpe mig
Avatar billede 220661 Ekspert
25. april 2020 - 21:28 #1
Hej og velkommen til.
Kender du siden canurunit?
Her kan du se om din pc kan køre de  spil du ønsker. Siden fortæller også om hvad der er minimum for spillet og hvad der anbefales
https://www.systemrequirementslab.com/cyri

PS Jeg er ikke selv gamer :-)
Avatar billede AKKs Regler Praktikant
25. april 2020 - 21:37 #2
Hej Ekspert hvis du svarer på det her siger den at min computer godt kan køre dem men problemet er at min opløsning skal meget ned og har lagt den længere ned end den plejer og det virker stadig ikke
Avatar billede KHN Guru
25. april 2020 - 21:51 #3
1) Hvilke spil er det?
2) Hvilke grafikkort har du?
3) Hvor høj en hastighed har du af internetspeed?
4) Hvilke specifikationer har din pc?
5) Hvor højt eller lavt ligger din Fps?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. april 2020 - 21:52 #4
Som jeg skrev er jeg ikke ekspert på spil.
Det kunne dog tyde på at enten så halter det på dit grafik kort, eller også yder din strømforsyning ikke det den har gjort og derfor kommer det til at halte.
Er din pc beskidt indeni?
Varme kan ødelægge hastigheden på hardwaren.
Avatar billede AKKs Regler Praktikant
26. april 2020 - 12:44 #5
1) Hvilke spil er det? mest fortnite
2) Hvilke grafikkort har du? Et NVIDiA geforce ved ik præcis model
3) Hvor høj en hastighed har du af internetspeed? 90 til download og upload
4) Hvilke specifikationer har din pc? Det ved jeg ikke
5) Hvor højt eller lavt ligger din Fps? en 60- 150 normalt men fortiden 1-40

Og det kan godt være det er strømforyningen for her fortiden skal jeg trykke på tænd knappen flere gange og der er lidt støv i den men ved ikke hvordan jeg bedst kan få det væk
Avatar billede KHN Guru
26. april 2020 - 13:28 #6
Du kan prøve at følge denne vejledning efter du har renset din pc for sløv.
Fortnite Stop Lagg - Fps Ultimate Guide
https://www.youtube.com/watch?v=VtNQNHQqfN4

Men pas på med msi afterburner, da forkerte indstillinger kan skade din pc.

A) For at se din pc's specifikationer, holder du windows-logo nede + trykker på R
B) I boksen skriver du: dxdiag og trykker OK
C) Nu vises info om pc
Avatar billede AKKs Regler Praktikant
26. april 2020 - 16:34 #7
Jeg ved ikke om jeg er blind eller hvad det re men kan ikke finde min pc's specifikationer men fandt ud af hvilket grafikkort jeg havde og det er et NVIDIA GeForce GTX 960 og det er faktisk 4 år gammelt
Avatar billede KHN Guru
26. april 2020 - 18:37 #8
Via nedennævnte link har jeg lavet en vejledning til dxdiag.
dxdiag - vejledning
https://fil.email/LHzttJpl
Bemærk: filen vil være tilgængelig i 7 dage.
Avatar billede AKKs Regler Praktikant
26. april 2020 - 20:01 #9
Okay gjorde præcis hvad det link sagde og jeg ved stadig ikke hvad jeg skal og det lignede meget dit
Avatar billede KHN Guru
26. april 2020 - 20:17 #10
Hvis du har downloadet filen og gemt filen til dit skrivebord - så skal du dobbeltklikke på filen - den vil så starte Internet Explorer for at du kan se vejledning.
Avatar billede AKKs Regler Praktikant
26. april 2020 - 20:38 #11
Jeg har fuldt vejledningen men forstår ikke rigtig hvordan det var en hjælp
Avatar billede KHN Guru
26. april 2020 - 21:03 #12
Jeg ville have at du kørte dxdiag for at få oplysninger om din pc - men da det ikke er muligt - fordi du ikke kan følge det jeg skriver, så stopper jeg her.
Avatar billede AKKs Regler Praktikant
26. april 2020 - 21:08 #13
Jeg har jo fundet alle de oplysninger men har aldrig fået af vide hvilke du ville havde
Avatar billede GregoryRowan Praktikant
24. december 2020 - 05:05 #14
Jeg har spillet mange spil på min Android-telefon og har flere gratis og attraktive oplevelser.