Avatar billede overloaded Mester
26. april 2020 - 15:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opdatere Windows 10 eller vente.

Hej, min computer kører Windows 10 Pro og den kører problemfrit. Men vil gerne opdatere til den nye Win 10 may update, men vil ikke stå med en computer der ikke kan køre, og vil bare gerne høre om det er bedre at vente til i starten af maj med at opdatere.
Avatar billede ebea Ekspert
26. april 2020 - 15:53 #1
Hvad skulle være bedre i starten af Maj? Der kommer jo løbende opdateringer, så hvorfor mener du at du vil vente. Der er jo altid nogle der oplever problemer, selvom de har, og får samme opdatering. For det meste, fordi alle Computere er installeret med forskellig Software, som også har stor indflydelse på resultatet af Win10 opdateringerne!
Avatar billede Mikael Ekspert
26. april 2020 - 16:01 #2
Man kan normalt (i en vis periode) rulle en Win 10 opdatering tilbage, hvis der opstår problemer.

Og ja. Der kan opstå problemer med visse drivere efter en update.
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2020 - 16:03 #3
Hvis du kører “slow ring” burde du ikke få problemer, med mindre du har en “speciel” pc.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. april 2020 - 16:16 #4
Der er 10 dages fortrydelse med de store build opdateringer :-)
Avatar billede kurt54 Ekspert
26. april 2020 - 16:28 #5
Du kan også oprette en Image du kan skifte tilbage til - f.eks med Macrium Reflection free - eller tilsvarende værktøjer. Det har reddet mig når windows ikke ville tilbage til et gendannelse punkt.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. april 2020 - 16:32 #6
#5 Lige præsis. Jeg bruger Aomei, men Macrium Reflect er også rigtig god til det :-)