Avatar billede TheLaustGuy Praktikant
26. april 2020 - 19:30 Der er 2 kommentarer

Pc dele fra 90'erne... Er det noget vær?

Hej, jeg sidder lige nu med en gammel, Intel Pentium 2 processor, og et stykke ram (64 mb unb pc100) og en unavngivet ram stick, men jeg har også et grafik kort (3d rage pro agp 2x). Kan man stadig få noget ud af sælge det, hvis man an kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor meget det er vær.
Jeg er ret sikker på at det hele virker, jeg er kun lidt skeptisk omkring processor'en.
Avatar billede Slater Ekspert
26. april 2020 - 19:57 #1
Kun hvis du er meget heldig at nogen har en vigtig gammel server derude, som lige præcis kræver det hardware du har.
F.eks. var der for nogle år siden pludselig stor mangel på SD RAM, som gik for flere tusinde kroner per stick. De priser er vist døet lidt ned siden, og jeg kan se på dba.dk at pc100 ikke er nogen mangelvare... så nok ikke. Den er sandsynligvis skrot.
Avatar billede theappledude Juniormester
27. april 2020 - 11:17 #2
Der er nogen derude, der går meget op i kabinettet. De synes ofte det er sjovt, at opbygge en ultra stærk pc i et kabinet med den cremehvide/gule farve der ligner noget fra 80'erne. Kunne måske være en mulighed :)