Avatar billede settler Juniormester
28. april 2020 - 15:31 Der er 1 løsning

Fjerne billeder hvor alle billeder er, men beholde i albums

Hej,

Jeg er træt af at have 4000 billeder i mit generelle album, og så nogle i albums. Især at dem i album stadig er i generel.

Er det ikke muligt at slette i generel (eller alle billeder). Det vil være ok hvis man kunne vælge kun at se billede som ikke er i albums, og man så kunne vælge igen at se alle billeder.

Er jeg den eneste som syntes dette er træls, eller kender jeg ikke løsningen på det.
Avatar billede INK Ekspert
28. april 2020 - 18:10 #1
Alle fotos arkiveres i en stor pulje (Generel - alle billeder). Når du laver et album flyttes eller kopieres billedet ikke, men vises i et album eller flere. Der findes stadig kun én original.
Hvis du sletter et billede slettes det alle steder.

https://support.apple.com/da-dk/HT207368