Avatar billede flemmingh Praktikant
01. maj 2020 - 20:19 Der er 2 kommentarer

Billede optimerings plugin til Wordpress

Hej
Har nogle en god ide til et super godt billede plugin til Wordpress.
Jeg har rigtigt mange billeder, og dem jeg umiddelbart har set på har en begrænsning i antallet af billeder, eller vil have en betaling pr. billede.

mvh
Flemming
https://stay-local.dk
Avatar billede milter Ekspert
01. maj 2020 - 20:51 #1
Hvilken form for optimering af billeder har du brug for?

Jeg kender ikke meget til Wordpress, men jeg vil umiddelbart mene, at den bedste optimering af billeder hertil gøres i et billedredigeringsprogram, før de sættes ind i Wordpress. Og den slags kender jeg en del mere til :-)
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
02. maj 2020 - 09:09 #2
Helt enig med milter
Billeder er så vidt forskellige, at den type optimering, der er god for nogle billeder, vil være det rene gift for andre typer billeder.