Jeg har en backup af mit summasummarum program (version 4.2.2).
Jeg har hele mappen med installationsfil og diverse andre filer fra en tidligere installation. Ved en fejl er programmet blevet slettet fra min pc, og jeg skal derfor have det geninstalleret igen. Tidligere kunne jeg bare køre filen fra maillen, og så virkede igen, men nu beder programmet om kunden nr eller licens. Når jeg indtaster kunden nr., kan programmet ikke aktivere. Visma supporter ikke programmet længere.
Er der nogen der ved hvordan jeg kan kickstarte programmet igen?
Jeg har ikke hentet programmet via visma.com, da jeg selv havde en backup. Jeg har backup af hele mappen som programmet lå i, inkl. exe filen, forskellige DAT filer, KTP filer, MMS filer, mv.
Herudover har jeg også backup af selve regnskabet, men i første omgang kan jeg ikke få programmet igang uden aktivering.
tro ikke du kan få aktivert programmet mere da visma har lukket og slukket for programmet så de har sikkert også slukket for de server der styre aktiveringen
Hej! Jeg har samme problemstilling som Dennis, men har sat kryds i at jeg vil prøve programmet i 45 dage. Jeg mener, at kunne huske, at man stadig kan bruge programmet efter de 45 dage. Jeg tror ikke, Visma kan gå ind og lukke programmet? Jeg satser på at det virker efter de 45 dage, men printer måske lidt ud 1 dag før. Hilsen Christian
6# Visma kan gå ind og lukke programmet? har svært ved at se hvorfor de ikke skulle kunne gøre det
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.