Avatar billede Chippo Juniormester
04. maj 2020 - 19:22 Der er 7 kommentarer

Rådgivning Windows 19

Mit Windows 10 er altid top ajour ført.
Har et problem . Jeg åbner start siden med alle fra mig ønskede ikoner, men når jeg klikker på dem kommer en blå side op med det valgte, men den åbner ikke siden. Hvad skal jeg foretage mig at det kommer til at fungere ?
Tak for hjælpen
Med venlig hilsen
Jørgen Buser
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. maj 2020 - 19:51 #1
Kan du ikke age et "screen shot" af skærmen. Det vil gøre det lidt nemmere at se hvad du mener.

Du kan bruge klippeværktøjet i Win 10.

Bagefter uploader du billedet vha. programmet i dette link:

https://da.imgbb.com/
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. maj 2020 - 21:57 #2
Tilføjelse.
Jeg er så gammeldags indstillet, at jeg har installeret Classic Shell, på mine pc´er med Windows 10, og der ved er der ikke problemer med ikonerne :-)
Men smag og behag er som kendt forskellig. Det får Win 10 til at minde om MS´ bedste styresystem nemlig Win 7, synes jeg.
Avatar billede perwolf Forsker
05. maj 2020 - 14:30 #3
Når du åbner startsiden med alle dine ønskede ikoner, så højreklik på det ønskede ikon, og vælg Fastgør til start. Herefter behøver du kun at enkeltklikke på ikonet i startområdet for at starte programmet.
Eller du kan vælge at få lagt ikonet ned i proceslinien. Højreklik på det ønskede ikon, og find punktet Fastgør til proceslinien. Også her behøver du kun at enkeltklikke på ikonet for at starte programmet.
Avatar billede poko1 Ekspert
05. maj 2020 - 16:49 #4
Avatar billede 220661 Ekspert
05. maj 2020 - 19:44 #5
Open Shell har overtaget Classic Shell der ikke opdateres længere.
https://www.majorgeeks.com/files/details/classic_start.html
Avatar billede poko1 Ekspert
05. maj 2020 - 20:08 #6
Den virker stadigvæk jeg har aldrig haft problemer med den kører 4.3.1
https://ibb.co/KxWBP0M
Avatar billede 220661 Ekspert
05. maj 2020 - 20:14 #7
#6 Det var jeg så heller ikke i tvivl om den ikke gjorde. Skrev blot den ikke opdateres mere ;-)