Avatar billede lurup Ekspert
12. maj 2020 - 10:59 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Udskrive fra Gmail

Hej

Kan man på en måde udskrive 10 pdf filer på engang som er vedhæftet i en mail i Google / Gmail ?
Avatar billede Palle A. Praktikant
12. maj 2020 - 13:55 #1
Har ikke kendskab til at det kan gøres direkte fra Gmail.
Vil anbefale at downloade alle filer og derefter kan man anvende gratis pdf program (som eks. PDF architect - kræver vist gratis registrering) med batch funktion.
Avatar billede FrederikSchack Juniormester
12. maj 2020 - 21:15 #2
Det nemmeste er muligvis at klikke på "Download all" ikonet, udpakke og vælge alle filerne, højreklikke på dem og så vælge udskriv.
Avatar billede lurup Ekspert
21. maj 2020 - 12:44 #3
Tak
Avatar billede hans.simon22 Juniormester
27. maj 2020 - 16:47 #4
Man kan sagtens udskrive fra gmail, tryk på udskriv, --> vælg alle de info som skal printes og tryk på gem som pdf --> derefter vælg printer --> vælg dokument --> tryk print
Avatar billede lurup Ekspert
27. maj 2020 - 17:47 #5
Tak
Avatar billede Palle A. Praktikant
27. maj 2020 - 18:13 #6
#4 Er det så ikke kun selve mailen du får skrevet ud på den måde?
Spørgsmålet var om udskrift at flere vedhæftede dokumenter på samme tid, hvilket jeg ikke kan se er muligt - hverken fra mobil eller pc.