Avatar billede spasser55 Novice
14. maj 2020 - 12:00 Der er 6 kommentarer

Jeg kan ikke spille gta 5 ??

Kan det passe at Rockstar Games server er nede???
Jeg kan kun spille GTA5 over steame......

....( Eller det kan jeg faktisk heler ikke )

Jeg kan hvert fald IKKE spille oneline, som jeg plejer.
Avatar billede Slater Ekspert
14. maj 2020 - 12:49 #1
Der var tilsyneladende et lille problem i går aftes, men ikke noget nu:
https://downdetector.com/status/gta5/

Får du en fejl?
Avatar billede spasser55 Novice
14. maj 2020 - 14:30 #2
det virker stadig ikke

stadig det samme ( play on steam ), den eneste knap jeg kan trykke på.
Så blir jeg sendt til Rockstars hjemmeside.

osse prøvet at geninstallere rockster..... men ingenting.

hvis jeg åbner selve spillet ( gta 5 ) inde i spillemappen, kommer den med en fejl
Avatar billede spasser55 Novice
15. maj 2020 - 01:18 #3
jeg spørg dumt.... men det er første gang jeg spiller gta.

når jeg åbner Rockstar (skriver min kode ), og jeg derefter kun kan trykke på en knap, som er ( play on steam )

Hvorimod for en uge siden var knappen ( play oneline )

.... Så er det fordi jeg ikke kan komme på ???? ligesom andre ???

ikke????
Avatar billede Slater Ekspert
15. maj 2020 - 06:57 #4
At spille over Steam forhindrer dig ikke i at spille online. Jeg kan dog ikke forklare dig hvorfor den pludselig skulle være skiftet over til Steam som klient, hvis den ikke var det før.

Men hvis du ejer det på Steam også, har du prøvet bare at starte det der?
Avatar billede spasser55 Novice
15. maj 2020 - 11:03 #5
..... nu har jeg gjord om du sagde ( hvilket jeg slet ikke havde tænkte over, efter som jeg alle dage har åbnet spillet gennem Rockstar )

jeg opdaget osse at hvis jeg åbner spillet gennem steam, for jeg valget om at spille online... eller ej.
Den står som standart, til IKKE at spille oneline. ( Hvilket jeg troede var problemmet )

men selvom jeg trukker SPIL ONLINE, åbner den Rockstar, og der står stadig " play on steam "...... og jeg bliver stadig  ledt hen til en hjemmesiden.

" jeg kan åbentbart ikke spille det spil længere " :(    :)
Avatar billede Slater Ekspert
15. maj 2020 - 12:28 #6
Det lyder meget mærkeligt. Jeg ville nok kontakte Rockstars support omkring det.