Avatar billede BRB Praktikant
18. maj 2020 - 11:00 Der er 2 kommentarer

Usædvanlig sløv spooler

Print job spooler ufattelig langsomt eller slet ikke.
har prøvet at genstarte spooler tjenesten og C:\Windows\system32\spool\PRINTERS er helt tom.
vi køre noget followyou print på et større domæne.
Avatar billede KHN Guru
18. maj 2020 - 13:08 #1
Prøv at se om dette link: https://www.lrsoutputmanagement.com/blog/post/7-ways-to-speed-up-slow-print-servers-/
kan hjælpe dig videre.
Er printer driver opdateret?
Avatar billede BRB Praktikant
18. maj 2020 - 13:19 #2
der sidder en 2000 mennesker på samme printserver. og der printes generelt uden problemer af andre
.
Det er ligegyldigt hvilken printer der vælges.
begynder at mistænke vores 1809 opdatering af windows istedet for spooleren.