Avatar billede poulmadsen Juniormester
19. maj 2020 - 18:50 Der er 7 kommentarer

Forwarding

Hej.
Håber nogen kan hjælpe. det drejer sig om port forwarding i et Sagemcom 3890V3.
Port 80 virker når jeg tilgår serveren udefra, men ikke på serveren selv.
Hvad kan der være galt?
Avatar billede puren Ekspert
20. maj 2020 - 03:16 #1
Hvad er det helt præcist du ikke kan få til at virke?
Avatar billede poulmadsen Juniormester
20. maj 2020 - 06:15 #2
Jeg kan ikke få adgang til min webside fra min egen server, men kan godt fra en anden pc på netværket eller fra en ip udefra.
Så noget må være galt i routeren.
Dette betyder også at min server ikke får sendt SMTP mails fra IIS virtual SMTP.
Men jeg kan godt udefra logge på min mailserver og både modtage og sende mails.

Nogen ide? Eller er der en måde man kan pinge sig frem til fejlen?
Avatar billede puren Ekspert
20. maj 2020 - 06:59 #3
Hvad skriver du som adresse når du vil se din egen side når du er hjemme?
Avatar billede poulmadsen Juniormester
20. maj 2020 - 07:09 #4
Jeg skriver bare mit domæne som altid.
www.privatserver.dk
Avatar billede poulmadsen Juniormester
20. maj 2020 - 07:17 #5
Jeg skal måske lige tilføje at alt har virket 100% hidtil med mit technicolor router.
Fejlen er først opstået efter opgradering til 1000 mbit og det nye sagemcom coax router.
Avatar billede puren Ekspert
20. maj 2020 - 07:29 #6
Når du er hjemme skal du skrive ip adressen på din server i stedet for et domain navn
Avatar billede poulmadsen Juniormester
20. maj 2020 - 07:54 #7
Det har jeg jo aldrig skulle før. Og jeg har mange domæner på samme IP
Og hvad med mails der er stucks i query?