Avatar billede 450025 Ekspert
20. maj 2020 - 14:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Microsoft News hva er det.

Microsoft News hva er det - Microsoft EDGE vet ikke? Jeg har ingen problemer fungere helt fint virker nesten som Nye EDGE er det den?
Bokmark ok – ikke noe mas ellers - Søk er ok – lidt med kontakter i Outlook legg til dem sliter eg lidt med – jeg kjenner den jo ikke enda.
Men det kommer vel ellers tror jeg den er helt fin som Epost i stdet for Gmail dem er nesten like -hva erfaring har Dere. Takk.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. maj 2020 - 17:19 #1
Det er et program/app man kan hente her https://www.microsoft.com/da-dk/p/microsoft-news-nyheder-fra-danske-medier/9wzdncrfhvfw?activetab=pivot:overviewtab der leverer nyheder.
Jeg har ikke erfaring med denne da jeg har fravalgt det.
Avatar billede 450025 Ekspert
20. maj 2020 - 18:13 #2
Jeg har ikke set på listen du la ved enda skal gjøre det. nå
Her prøver jeg å svare deg -    Takk for du svarte meg 220661  jeg stusset lidt vet ikke hvordan jeg fikk den - det aner jeg faktisk  ikke  -  jeg har jo slitt både med Google  og så over til Firefox hvor jeg bommet totalt  Bokmerker - klarte ikke det    jeg hadde sagt også at Ny EDGE likte jeg ikke men dette kan ikke væe den det må være noe nytt?

Men jeg avsluttet for alle brikker kom på plass her.  Nå  virker alt helt ok  Gmail bruker jeg end grunn jeg sliter med oppsettet Outlook tror den blir ok og bruke.

Problemet mitt er styret med kontakter til Outlook det sliter jeg med nå får like ikke overført dem. Hvordan vet jeg ikke enda..

Men computeren virker fint – Søk også – er egentlig helt fornøydt  som jeg skrev jeg har ikke Problemer nå.
1 App fra hvor skal sjekke din link nå etter på noe MS har lagt in  ja jeg vet ikke derfor spør jeg. Takk for du stilte opp.
Avatar billede Slater Ekspert
20. maj 2020 - 18:14 #3
Microsoft News er også bare et website og en aggregator af nyheder til andre sider og apps.

Men som sædvanlig forstår jeg ikke ret meget af Arnes spørgsmål. Det virker som 4-5 spørgsmål vævet ind i hinanden.

Spørges der om Microsoft News, om Edge, om Outlook, om bogmærker eller om at sende e-mails? De ting har intet med hinanden at gøre, men det er umuligt at udflette hvad meningen med spørgsmålet er, da de alle nævnes som om det er det samme.
Avatar billede 450025 Ekspert
20. maj 2020 - 18:18 #4
Jeg sjekketnå virker lidt merkelig men fungere da  lidt rart nei det er ikke EDGE men oppføre seg so sådan  ser ikke helt forskjellen på dem 2?
Avatar billede Slater Ekspert
20. maj 2020 - 18:26 #5
Forstår jeg det rigtigt, at du ikke kan se forskel på Edge og Microsoft News?

Det ene er nyheder.

Det andet er en internet-browser.
Avatar billede 450025 Ekspert
20. maj 2020 - 19:05 #6
Her må  jeg svare deg #3  Jeg fikk krav fra Norge min Pensjon bli stopet vi skal nå bruke www.2- boks.no  det var starten (jeg bruker Google som Nettleser - Google  klarte ikke disse oppgaver her    www2-Boks -    heller ikke Nettbank -  jeg ble anbefalt å prøve samtlige  Nettleserre hva jeg gjore det så var der nok en som virket

Den som klarte dette var Firefox ingen dårlig Netleser det - helt grei den - flere forsøkte å hjelpe  her  men til tros så forstod jeg ikke hvordan  man flytter Bokmerker over fra Google til Firefox jeg måtte gi opp.

Så kom den app som  220661 med nå i denne post -  jeg spør hva er det?  Fikk svar også  nå virket alt.    Tro meg
www.2-Boks for min Pensjon ok - Nettbank også ok - Epost har lenge vert elendig masse krøll  - JEG SKRIVER PLUSSELIG BLIR EN DEL AV DET JEG SKRIV BIOTE  må da rette dette det gidder jeg ikke hele tiden løsning  det må være hukommelsessvikt  -  Skriv i Word da funker alt    kopier  limer in eks computerword. Hvorfor er der forskjel på Epost i Gmail og ikke i Word?

Jeg avsluttet Tråden jeg var i mål med alt også  Bokmerker. Intet manglet

Så har jeg hørt noe som hetter Outlook mange bruker det nå -  jeg kjenner den ikke helt ny?  Jeg likte den faktisk den tror det er god erstatning for Gmail  jeg mislikte.

Jeg har bare 1 ting med den få over alle kontakter fra Google til Outlookk den sliter jeg meg nå

Du har helt rett i dette det  er alt for mye det  jeg skriv helt enig og utrolig forvirrende burt være mer beskeden jeg

Se  her Spørsmål =    min computer har stoppet    hva gjør jeg?  Vil det bli lettere for deg Slater.      Ja kanskje?  Godnatt.

Skal nevne en ting til Slater jeg er snart helt blind je ser omtrent ikke  noe godt -
har vert i  Bangkok 3 gange - for opperasjon NEI DET ER FOR TIDLIG ENDA? nå sier til høsten for nå går det ikke grunn corwit men du vet vel ikke hva det er?
Jeg har drevet med Data en del jeg er gammal nå kunne ha sluttet for lengst men jeg trives med dette - men vet du er forferdelig olaget du er non som har grunn til å være plaget så er det 220661 han har jjulpet med masse han.