Avatar billede visto Professor
20. maj 2020 - 19:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændre Søg og erstat dialogboksens default-indstillinger

Når jeg i Access (2013) bruger søg-funktionen, står dialogboksens Søg i som default til Aktuelt felt, og dialogboksens Søg på til Hele feltet.

Kan man ændre disse default-indstillinger, så de i stedet bliver til henh. Aktuelt dokument og En del af feltet?
Avatar billede bsn Forsker
22. maj 2020 - 01:50 #1
Du kan ændre i Filer_Indstillinger_Klientindtillinger...
Avatar billede visto Professor
22. maj 2020 - 09:17 #2
Fantastisk.
Til andre, der måtte ønske det samme, kan jeg oplyse, at det, der skal ændres er:
Standard for søg og erstat, der skal sættes til Fuld søgning.
Tak for hjælpen.