Avatar billede 450025 Ekspert
21. maj 2020 - 09:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook er det brukenes som Epost?

Her spør jeg bare om en Ting Slater men ikke svar Takk.

Ja jeg sliter fortsatt jeg  med Outlook det er ikke spørsmålet.

Man blir så vant til det her -  fått kjeft for lange poster og fler ting som henger sammen.
Her er nå et  begrenser jspørsmål  - skjermdump - Bilde –
Den er blitt så?    https://i.ibb.co/0jwsKzp/IBB-bilde.png
Hvrfor?
Jeg vil ikke ha den -  sådan jeg vil ha tilbake den.. Takk

https://ibb.co/fGZwzPf
Avatar billede 220661 Ekspert
21. maj 2020 - 14:14 #1
Ja Outlook er et e-mail program. Det har vist eksisteret siden 1997 og har kommet i nyere udgaver. Den sidste hedder 2019. Jeg har selv brugt en version der hed Outlook Express der var en del af XP.
Da support til Xp forsvandt i 2014, brugte jeg Mozilla Thunderbird i et par år indtil Windows 10 blev lanceret. Siden den tid har jeg brugt web mail fra Yousee og fra Jubii.
Jeg har slet ikke brugt Microsoft Outlook selvom jeg har 2010 Officepakken.

Med hensyn til dit billede 1 så ligner det et skærmdump fra den side hvor vi stiller spørgsmål herinde ikke??
Billede 2 er det ikke et gammelt billede fra et af dine tidligere spørgsmål?
God dag til dig i Thailand :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
21. maj 2020 - 16:00 #2
220661 Takk igjen med forklaring angående Outlook fint med historien å det virker som et eldre fint program – for meg helt nytt å ukjent.
Men Gmail og Outlook har masse til felles tror jeg. – jeg liker det jeg ser. Og derfor spør jeg her folk liker snart ikke at jeg spør.
Hva er mitt problem jeg skal    (logge in og logge in og logge in)    hele tiden for alt jeg gjør - det er ikke programmets udugelighet nei - men meg som Bruker der ikke kjenner det enda?

Neste.  Er dette jeg har over 30 kontakter jeg bruker i Gmail – dem trenger jeg og få over i Outlook dette har ikke lykkes med enda.    Derfor får jeg ikke dette til å fungere.

Jeg tror - -skriv forbokstav til en kontakt eks E da kommer alle kontakter med E opp – det tror jeg er felles for begge mails Program.    Men hvordan gjør jeg det?    Lidt hjelp her og jeg lidt trening  så er jeg i  mål.    Vi har vel dette Forum for og gi og få hjelp? Har jeg misforstått?

Jeg skriv i Word størrelse som passer meg  -  kopier  - limer in i computerword  det går fint  trrening  –  så Bleser jeg computerword opp til størrelse 200 etter når det er limt in  vil sjekke om jeg har skrevet feil noe sted eller noe som bør endres?

Med hensyn til dit billede 1 så ligner det et skærmdump    ja og hva bruker man det til?  Jeg orker ikke en langgggggge    Https  rimse  -  jeg ønsker den korte jeg
https://ibb.co/fGZwzPf    jeg hadde før men hvem forstår hva jeg spør om?
Hvor er den blitt av?  Og hvordan får jeg den tilbale Takk.
............................
Dette her er ikke mitt spørsmål og treng ikke svar på dette.

Størrelse 200 - Hvorfor gjør jeg det?    Jeg ser faktisk ikke nå mitt Syn er nesten borte  jeg er ikke Blind enda -  ingen har hørt om dette før jeg er den eneste i hele Verden som nermest er nesten blind -    for alle sier    (ser du ikke?)

Ingen har hørt at dette er mulig.  Verken i Danmark eller her.    Jeg går forbi en Person kjenner ikke vedkommende –  som sier  Hei Arne skal du på Butikken nå -  jeg skal det har med en lommelykt vil se hva jeg kjøper -  det blir lite det ikke gøy å gå i Butikk mer nå.  Kona handler alt vi trenger å det skal hu ha æren for.
Til Dere ikke klag nå fordi jeg forteller dette for dette er ikke spørsmålet mitt.
Jeg bare forteller dette så er livet for noen Sorry.

Dem som ikke forstår dette ijeg spør om kke svar på denne posten da  -  men har du et bidrag som hjelper meg  sier jeg Takk. Snart helg  God helg til alle. Og husk jeg gir tilbakemelding å sitere  220661 som sa til meg    Arne ta den tid du trenger.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. maj 2020 - 16:11 #3
For at få kontakter fra Gmail over på Outlook skal de eksporteres over.
Prøv at se om guide her kan hjælpe dig med dette:
https://helpdesken.dk/kopier-dine-kontaktpersoner-fra-gmail-til-outlook/
Det er muligt du har en nyere version af Outlook, men jeg tror fremgangsmåden er den samme.
Avatar billede 450025 Ekspert
21. maj 2020 - 17:15 #4
Jeg prøver i morgen Takk 220661 kl er mange her nå sengetid.