Avatar billede anne_n_d Novice
25. maj 2020 - 02:24 Der er 2 kommentarer

Har brug for en kort forklaring af ERP

Måske det lyder lidt dumt, men har brug for en forklaring :)

Har alle webshops et fælles EPR system, hvor alle medarbejder kan kontrollere/styre køb, levering osv.?
Avatar billede stjans Guru
25. maj 2020 - 08:36 #1
Nej - nogle har deres ERP koblet på webshoppen, andre eksporterer data til/fra - og andre igen kører en mere manuel løsning.

Afhængig af dit Website system, findes der givet EPR systemer der kan kobles på. Det nemmeste er, at hvis du allerede HAR et velfungerende ERP system, så googl og se hvilke Website systemer (såsom f.eks. Wordpress) der passer hertil.

Nogle uddelegerer adgange til flere medarbejdere til styring af lager, betalingstræk og opdateringer, mens andre holder dette på ganske få "hænder".
Avatar billede thomas_bk Ekspert
25. maj 2020 - 08:36 #2