Avatar billede Ben99 Praktikant
26. maj 2020 - 20:06 Der er 3 kommentarer

Lyd på min bærbar virker ikke

Jeg opdaterede min Acer Swift 1 (windows 10s) igår, og derefter har lyden ikke virket på den. Jeg har været inde i enhedshåndtering og der er der noget under lyd der hedder Realtek(R) Audio, hvor der er en gul trekant med et udråbstegn i, har det noget med det at gør?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. maj 2020 - 20:47 #1
Hej og velkommen til.
Har læst om en opdatering der for nogle påvirker lyden. Kan dog ikke lige huske hvilken det er.
Men prøv at gå i søg og skriv rstrui.exe og kør denne som administrator. Har du gendannelses punkter gå tilbage til før opdateringerne kom på.
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. maj 2020 - 20:49 #2
Prøv at gå ind på Acer´s hjemmeside, og download den nyeste lyddriver derfra.

https://www.acer.com/ac/en/ZA/content/drivers