Avatar billede ErikHg Ekspert
26. maj 2020 - 20:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Journalist/udenrigsreporter fra DR

Jeg kan fornylig til at tænke på en tidligere journalist ved DR TV Avisen.
Han var udlandsreporter, vist nok især i Sydeuropa. Jeg mener at det er omkring 1-2 år man sidst så ham.
Jeg vil dømme hans alder til omkring 35-40 år. Der er ikke tale om Michael S. Lund.
Måske havde han base i Italien, men er ikke sikker.
På forhånd tak.

Mvh.
ErikHg
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2020 - 08:52 #1
Forslag: Thomas Ubbesen. Han er godt nok født i 1956, og dermed noget ældre end din anslåede alder.
Hilsen
Lefty
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. maj 2020 - 09:13 #2
Tak for forslaget. Nej det er ikke Thomas Ubbesen jeg tænker pp.

Mvh. ErikHg
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2020 - 08:30 #3
Nye forslag: Ole Retsbo - Jørgen Laurvig -  Steen Ramsgaard.
Hilsen
Lefty
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. maj 2020 - 10:09 #4
Nej, dem er det desværre heller ikke.

Mvh.
ErikHg
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. maj 2020 - 10:41 #5
Nu har jeg fundet ud af hvem det var: Niels Kvale…… han er født i 1978, så det med alderen var ikke helt ved siden af.
Avatar billede Erhvervsguiderne Praktikant
05. juni 2020 - 15:35 #6
Måske det er Lars, som også skriver indlæg på: https://erhvervsguiderne.dk/ ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. juni 2020 - 16:31 #7
#6
Siden kan ikke åbnes:

https://ibb.co/hFFxkPy