Avatar billede ibnielsen Seniormester
27. maj 2020 - 13:42 Der er 6 kommentarer

problermer med googlemail

Jeg har det iriterende pråblem, at når jeg modtager et svar på en mail jeg har sendt, og sender et svar igen, så kan jeg ikke se det oprindelige svar jeg har modtaget på en måde så jeg kan svarre dette brev igen?+
eksempe vedlagt, hvor jeg har sendt en mail til fittness.dk og modtaget svar, og nu vil jeg gerne svare igen på denne mail, så de kan se vores korrespondance, men alle 3 mail er  blandet sammen til en, og det er noget bøvl
Avatar billede ibnielsen Seniormester
27. maj 2020 - 13:43 #1
jeg ville have lagt et bilag, men det kan man åbenbart ikke
Avatar billede mort1 Ekspert
27. maj 2020 - 13:55 #2
Du kan vise dit skærmprint ved at gemme billedet her: https://da.imgbb.com/ og herefter lægge linket ind på siden med dit spørgsmål.
Avatar billede ibnielsen Seniormester
27. maj 2020 - 16:07 #3
Avatar billede Mikael Ekspert
27. maj 2020 - 16:35 #4
#3 Det er vist ikke så heldigt at vise et billede med alle disse personlige oplysninger ;)

De "forkerte" elsker den slags
Avatar billede hans.simon22 Juniormester
27. maj 2020 - 16:44 #5
Når du besvarer noget, og gører det mange gange, så kommer en lille knap frem med 3 prikker (...) tryk på det. Og du kan se det oprindelige svar du  har modtaget
Avatar billede ibnielsen Seniormester
27. maj 2020 - 19:51 #6
når jeg gør det kommer dette

https://ibb.co/RSHYQHn

det ser ikke ud til at jeg kan bruge det til noget