Avatar billede Vahid Mester
27. maj 2020 - 16:29 Der er 2 kommentarer

Fortnite

Hej Eksperter.

Jeg har indstillet fortnite på min Pc, (gamer pc) så jeg kan spille det med min søn.

Jeg har dog problemer med opstart af spillet. Hver gang jeg starter den (også som admin) Crasher den mere eller minde. Musen er også underlig. dvs. når jeg endelig er i fortnite menuen, og skal f.eks. trykke på play, skal jeg trykke ca 3 cm, fra play knappen. Dvs. den er skæv indstalleret på en måde. Dette er kun gældene i fortnite.

Min pc, bør nemt kunne køre fortnie med bedste kvalitet.

Mine drivers er opdateret. jeg har slettet og installeret spillet igen, dog med samme problem.

Nogen som kender til det? eller har en løsning?
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2020 - 08:52 #1
umiddelbart lyder det som en skæv skærmskalering - tjek dit grafikkortindstillinger i spillet
Avatar billede Vahid Mester
21. januar 2021 - 09:59 #2
Det er ikke når jeg spiller. Det er f.eks. hvis jeg skal installere noget, eller randomly når jeg blot surfer